Vad ska jag skriva om? (Mikrofonkåt-melodin)

Frida tycker att jag ska skriva om Selma Lagerlöf. Just nu sjunger hon "Selma i min ficka, låt mig besjunga dig nu". Eftersom hon har en tjugolapp i fickan, hon är lite tokig. "Nils Holgersson i min ficka". Undrar om man skulle göra en dokumentär om klassen. Om Leo och Jonas försök att vara alfahanen, om Claes försök till roliga skämt som ingen fattar. Jag kanske borde önska mig en filmkamera i present.

Appropå det, jag fyller om 9 dagar. Lite svårt att fatta att jag fyller 19. Jag har kollat upp en grej. Jag får inte gå på systemet när jag fyller 20, jag fyller på en söndag. Hade inte mamma och pappa kunnat planera lite bättre? ;)

Fysiklektion=flummlektion

"Selma och Nils i min ficka, låt mig besjunga er nu.."

Kommentarer
Postat av: malin

Ibland borde man ha en inbyggd kamera i ögat eller nåt, tänk vad mycket bra man missar egentligen!

2011-02-03 @ 19:23:19
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback