Tisdag.. Eller?

Jag trodde typ hela dagen idag att det var tisdag. Även fast jag kollade vad det var för mat och på schemat.. På något sätt kopplade jag fel ändå. Så när Ewa ringde och frågade om jag skulle komma till församlingsgården så satt jag på stan. Men det löste sig ändå. Även fast jag missade det mesta så var det mysigt. Och Wilde var också med!

Innan det så var jag som sagt på stan. Jag fikade med Simone, Gabbe och Carlos. Carlos kommer från El Salvador, jag upptäckte hur bra jag var på att babbla på engelska! Han är riktigt trevlig och rolig! :) Imorgon ska de följa med till Olofsgården och träffa människor. Det ska bli väldigt roligt. :)

Nu är det Godnatt för mig, höres imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback