Söndagskalas

Idag var nästan hela släkten här. Vad många vi är!! Mormor och morfar är dock sjuka, men dom ska jag träffa en annan dag. Familjen Jones var också här och Simone och Gabbe. Vi blev sammanlagt 26 stycken i vårt radhus! Lite trångt, men roligt!
Jag fick bra saker! Pengar och flyttahemifrån-grejer. Köksanddukar, kastruller, en stekpanna och slevar och en visp. Snart har jag ett helt hus med tanke på att jag fått sånt sen jag fyllde 17. Riktigt bra!
När jag fyllde 18 så fick jag en flyttahemifrån-låda av familjen Jones. En stor IKEA-plastback med massor av bra saker i. Ska fylla på den nu. Jag tror inte att allt får plats, men ska kolla upp det.
Ska fixa filmer imorgon från i Lördags. Men det blir nog ganska sent. För jag slutar 17, kör 18.15 sen ska jag och Simone äta på helt enkelt 20. Tajt schema, men det löser sig!
Sleepmode on, kan behövas efter en tuff helg med jobb, fest, kaos, kalas och andra roligheter! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback