Längsta dagen i mitt liv!

Usch. Jag bloggade inget igår. Har inte startat datorn förens nu.
Jag vaknade 4 igår morse av att jag mådde illa. Kul, jag hade fått magsjukan. Inte så kul precis. Tiden har aldrig gått långsammare. Jag låg i min säng i timmar och bara kollade. Väntade på att springa till badrummet, sörplade på lite avslagen cola.
Men till slut gav det sig, runt halv ett, men då var jag så uttorkad och energilös att jag ville dö. Jag hade ont i hela kroppen och kunde knappt dricka eller äta något. Mamma köpte någon tomatsoppa som jag fick tvinga i mig, vilket fungerade. Jag fick i mig några rån också. Så imorse när jag vaknade så mådde jag mycket bättre. Fortfarande astrött och uttorkad, men jag mår inte illa. Dessutom har jag världens träningsvärk i magen, men det får jag se som något positivt ;)
Mamma sa det igår när jag mådde som sämst. "Se det positivt, du går ner i vikt". Haha! Inte utan anstängning i alla fall, det var inte värt det! Magsjuka är nog det värsta som finns. Bara känslan av att man vet att man antagligen snart kommer att spy är så äcklig så att jag hellre skulle äta något äckligt, som på fear factor typ ;) Det skulle vara mindre äckligt.
Ja, nu är jag tillbaka till livet igen. Trodde ett tag igår att jag skulle dö av utmattning, men jag överlevde. Dessutom tror jag inte att magsjukan är dödlig. Men när man mår så dåligt så VILL man dö. I alla fall för stunden. Men nu ska jag komma igång med bloggandet igen.
Simone kommer nog vilken minut som helst. Så nu måste jag fixa till mig lite, kan ju inte gå i mjukisbyxor och en ful t-shirt ;)

Kommentarer
Postat av: S s s s s Simone

tönt! klart du kan<3 Tycker om dig i vilket fall :)

2011-02-18 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback