Grattis till mig!

Idag fyller jag år! Får man gratta sig själv? Jag tycker det.
Grattis på mig på 19-årsdagen!!
Tack! :)
Blev väckt runt 10 av att min familj kom in och sjöng jättevackert.. ;) Men det har sin charm! Jag fick ett par jeans, "I rymden finns inga känslor"-dvd:n och en Videokamera! Glad är jag nu!!
Ikväll blir det 100-dagarsfesten, 100 dagar (inte exakt) kvar till studenten. Det blir till att vara med lite kompisar först och förfesta.
Malin och Jessica frågade om en bild på när de låg i lådan och hade kärleksbarn och skrattade.. Den kommer nu!
Haha, knäppingar!
Nu ska jag fixa mig lite och kolla om det finns något mer att göra inför imorgon!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback