En busschaufför, en busschaufför..

Det är en man med glatt humör!

Nu när jag åkte buss till Pianolektionen så åkte jag nog med Gävles gladaste busschaufför! När jag klev på fick jag ett: Välkommen ombord, och ett Tack när jag betalat. Sen sa han varje busshållplats i högtalarna. Jag blev på bra humör! Äntligen en trevlig busschaufför, de brukar ha en tendens att vara otrevliga och griniga.

Konstruktion A är troligtvis den konstigaste och svåraste kursen att förstå ngonsin. Ingen i klassen vill svara på frågor, ingen fattar ;) Fysiken är i alla fall logisk, det kan man inte säga om konstruktionen. Men jag är positiv idag, så för att inte ta det negativt så säger jag det för att jag ska veta vad jag ska plugga på. För det är inte så långt kvar till provveckan! Men det är ett lov innan, så då hinner jag plugga en del också! :)

Torsdag
Fläskschnitzel, tomatsås, pasta
Bacon- och ratatouillesås, pasta
Vegetarisk pastagratäng

Hmm, låter lite mystiskt. Känns som att det kommer att vara något som vi har fått förut fast med ett nytt namn. Men det är bättre än att svälta, nästan iaf.

Kommentarer
Postat av: mamman

Det kan ju vara kul att va positiv nån gång oxå :D

2011-02-10 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback