Dagen börjar bra..

SKrev precis klart omprovet i Matte E, inte kul att få ig på ett prov. Men nu hoppas jag på att jag skrev ett G på provet! Annars blir jag less. Det gick rätt så bra så jag kan bara vänta på resultatet nu. Förhoppningsvis så har Karolina rättat klart det tills i eftermiddag.

Mina tokiga klasskompisar brukar checka in på egengjorda ställen på facebook. "Fysik med Classe Bengtsson". Nu har dom kommit på att det står "Jocke är på.." Så då har det gjort ett ställe som heter "god väg att få IG i Matte E". Så det ser lite roligt ut när det står "Gustav Hellström och 3 andra vänner är på god väg att få IG i Matte E".

Idag blev det alltså ingen sovmorgon, och jag ska gå till fem. Men jag är inte bitter, är på ovanligt bra humör idag! Härligt! Dagarna har blivit någon timme längre och det märks när solen skiner, riktigt skönt att det börjar bli ljust igen!

Snart är det sommar! Eller ja, om några månader börjar det bli ritktigt varmt, men det är inte så långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback