Utekväll

Var ut igår och fikade med Jenny, nice. Har inte varit på mocca på jättelänge och vi fick roliga kaffe...grejer. Vet inte riktigt vad det heter, kaffekannor kanske? Jenny fick en chokladboll som man hade kunnat döda någon med och jag fick aldeles för mycket paj! Men det gick ändå.


Förlåt Jenny, men jag är tvungen till att lägga upp den här bilden! ;)




Sen kom Ullis och hämtade oss och körde oss till Old Saint's, nice! var där hela kvällen tills vi fick skjuts hem av Gabbe. En riktigt härlig kväll! Får se om det blir en remake idag då. Först ska jag med Ullis ut till Valbo så hon får se sin "blivande man" Eric Saade som ska uppträda. Vad gör man inte för fridens skull ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis (Eric Saades blivande fru)

Tack för att ni stog ut med mig men jag var ju tvungen att träffa min pudding för jag är ju mamma till hans blivande barn(fast han vet inte om det) thihi :D

2011-12-04 @ 23:49:46
Postat av: Jocke

Haha du är för knäpp du Ullis! ;)

2011-12-05 @ 23:26:53
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback