Tredagars!

Håller fortfarande på att repa mig lite efter min och Jennys tredagars på saints. Jag har legat hela dagen i soffan och kollat på How I Met Your Mother. Ganska skönt att unna sig en riktigt ordentlig softdag, det var länge sen sist! Sen avslutades kvällen nu med lite movietime med Ullis. 

Jag har träffat så sjukt mycket folk på det här tre dagarna, folk som jag inte har träffat på flera år, folk jag inte ville träffa och folk jag aldrig träffat. Ibland var det helt dött och ibland var det proppfullt. Synd bara att det var samma musik varje kväll, haha! Men jag hade roligt och det är alltid nice!


Kom precis på att imorgon är det sångtaajm, måndagsmys! Den sjunde är det genrep för Lucia och den åttonde börjar repetitionerna för Julspelet. Spännande! Börjar äntligen få in lite av julstämningen! Det saknas bara lite snö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback