Lucköppning + fikamys!

Jag, Klara, Wille och Malin begav oss ner till staden för att titta på lucköppningen. Och tänka sig.. det var Sara som pluppade (haha!) fram i lucköppningen och hade världspremiär för sin egenskrivna låt som är grym! Sen blev det "Ängeln i rummet" som hon gjorde bra också! :) 


Gillar mitt försök till bild..
Här är en inte så mycket bättre bild, men den fyller sitt syfte i alla fall och det är att visa något roligt. Någon som har gjort ögon och tuppkam på fnasket i plasket.. som fontänen kallas. Haha, fanns även lite andra extragrejer som vi kanske inte måste gå in på ;)




Justja! Innan lucköppningen var vi inne på H&M och jag hittade lite kläder jag ville prova och Klara öste på med fler som jag skulle prova. Så det blev panikombyten för att hinna testa alla när vi insåg att klockan var 18.10 och lucköppningen började kvart över. Haha! Jag fick Wille att hoppa över torget för att det skulle gå lite snabbare.
Innan det har jag inte gjort så mycket, jag var hem till mormor och morfar och skottade snö och fick fika. Riktigt myyysigt! :D Spelat lite gitarr har jag också hunnit med när jag hade huset för mig själv. Nu väntar lite härlig alone-time! Fast med ett och annat sms kanske ;)




You make my heart sing pretty songs in the morning light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback