And i forgot to mention

Två saker. Det ena är kön till luciabiljetterna i tisdags. Knäppt var lång den var och 300 biljetter tog slut på 45 minuter.


Jag känner mig extremt snygg på den bilden... men jag bjuder på det!

Glömde även att säga att snön har kommit, hoppas den stannar!! JUUUUUL!! En bild från idag när min knepphund Sally var ute och lekte med det där kalla och blöta som gör att man vill lyfta på tassarna och inte nudda det. Men hon insåg att det var ganska roligt, i år igen. Det smakade nog gott också!


Kommentarer
Postat av: johanna

vad tycker du om min outfit? Hiss/diss? ;)

Läs även mina tips om du somnar enklare på kvällarna!



Jag driver en blogg om sex och kärlek. Ta en titt! :D

2011-12-08 @ 19:35:24
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback