Wish me good luck!

Imorgon är det lördag. Inte vilken lördag som helst, utan högskoleprovs-lördag. Uscha, jag orkar verkligen inte, sov ungefär en timme sammanlagt igår natt. Simone sov här och jag hade hostattacker varannan minut. Härligt att precis somna och vakna någon sekund senare av att man hostar halvt ihjäl sig. Simone kan ju inte ha haft det så kul med en hostande Jocke bredvid sig. Men hon hade kunnat ta ett par öronproppar men hon får skylla sig själv lite eftersom hon inte orkade det. 

Ja, nu har jag tagit värsta dunderkuren mot hostan. Svartaskäggets hostmixtur från Finland, hejdå hostan! Eller, jag hoppas på att den går över, vilket jag tror att den gör med tanke på vad/hur det smakade. Det kittlades/brändes/sved i hela munnen och halsen på något konstigt sätt. Typ som när man var liten och det fanns raketchoklad med saker som knäppte i när man åt den. Fast det kanske bara är jag som minns den. Efter en googling kom jag nu fram till att den hette "Dogsons raketchoklad", om det nu stämmer. Den var rolig!
Sådärja, nu känner jag att sömtåget är påväg, kanske borde köpa en enkelbiljett och sova i några dygn. Nej justja, ska ju göra som Prins Daniel och skriva 0,1 imorgon. Sorry Daniel, men hur lyckades du med det? (inte för att jag tror att jag får någto svar precis)
Innan det här spårar så säger jag godnatt och dödar strömmen till datorn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

jag kommer inte ihåg chokladen, men jag kommer ihåg att det fanns pulver som smällde i munnen på en, det var jättegott :D

2011-04-03 @ 21:45:00
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Anonym

sv: jasså? haha, hoppsan! tur att det inte gör något, jag vill ju ha dig kvar som vän! :) tack för idag! du är guld värd! <3

2011-04-03 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback