Hjälp jag blåser bort!

Haha, det blåser så att träden viker sig. Lite roligt är det ändå.

Idag är det bara 8 dagar kvar till premiären, och nu är det bara "ett fåtal biljetter kvar" som det stod i annonsen i tidningen. Så köp biljetter nu! :)

Jag och Nattis pratade, eller snarare försökte prata med vår mentor idag om vårt PA-arbete. Han var väldigt seg och började prata med andra istället för oss. Så vi blev ganska frustrerade. Då kom jag ironiskt nog att tänka på Ett Nalle Puh citat. "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Haha, jag började skratta lite för mig själv.

Imorgon åker jag till den kungliga hufvudstaden med skolan. Det blir besök på Cosmonova, Nobelmuséet och Stockholms stadsteater. Ska få information om pjäsen nu på svenskan. Vi ska se "Tartuffe" av Molière, det ska bli spännande! Jag gillar att gå på Teater, det blir mycket närmare än att kolla på film. Det är ju ingen skärm emellan, haha!

Jag tycker att på bilderna så ser man att det är riktigt snygga dekorer och sceneri, ska bli riktigt roligt och inspirerande att se! (bilderna är tagna från Stockholms stadsteaters hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback