Glad och halv-deprimerad

Kan man vara det? Tydligen..
Jag är glad eftersom jag har fått chansen att vara med om det här hela "spektaklet" som tidningen skrev. Det är så mycket som händer runt omkring och med oss som är med i Jesus Christ Superstar! Jag har defenitivt växt till mig som person och har jätteroligt. Det finns så många underbara människor och jag är mitt i allt! Jag känner mig oerhört tacksam som har fått chansen att vara med! Nu börjar det här låta som ett tacktal..

Det som gör mig halv-deprimerad är att det snart är slut. Vi har inte ens haft genrep och jag känner så. Det kommer att gå så fort och det HAR gått så fort. Imorgon är det genrep och sen är det premiär på fredag. Sen är det föreställningar fram till på tisdag, sen tar det slut. Då är det städning av kyrkan på onsdag och sen är det tomt. Vad ska jag göra då? Jag ska plugga klart sista månaden och ta studenten. Men det kommer att bli väldigt tomt. Jag är nog inte den enda som kommer må lite dåligt efteråt.

Men än är det inte slut, så jag ska njuta av det som är kvar, jag ska njuta av varenda minut och varenda sekund! Imorgon går vi upp på scenen iför publiken och de kommer att bli tagna med storm! Vi är BÄST helt enkelt!


Njut Jocke, njut!

(Detta inlägg kan verka flummigt och djupt, vilket det också är, men då måste man tänka på att Jocke är ganska trött när han skriver det här och ska sova nu)

Jag borde inte skriva om mig själv i tredje person, men nu blev det så. Godnatt alla därute, imorgon ses vi på scenen. (Håll utkik efter oss på svt, de var där och filmade idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback