SSU jobb

En doft av kaffe spred sig från Gevalia och gjorde mig genast på bättre humör. Jag, Elin och Sami var ute och delade ut goodiebags på stan idag, folk blev glada och var positivt inställd till sossarna, så vi har en chans om folk orkar tänka och inte latar sig. Ta reda på vad som passar er. Vill ni ha ett kallt eller varmt Sverige?

Aja. Såg minst fem hemlösa på den timmen som vi var inne i stan. Just nu sitter jag ensam i SSUs lokal och väntar på ett möte på andra sidan stan som börjar 18.00. Okej, andra sidan stan är det inte men från folkets hus till heliga är det rätt så långt.

Nej, nu skulle jag kunnat vara hemma och packa och städa lite, men jag hinner inte hem. Jo jag hinner hem, men  fem minuter. Det får jag fixa senare ikväll istället.

Imorgon ska jag till Uppsala och jobba som funkis på ett vuxenläger. Det ska bli kul att prova på något nytt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback