En härlig torsdag!

Skola som vanligt på morgonen, håltimme, god lunch för en gångs skull. Efter det Svenska och en sjuk lärare på tms:en = sluta tidigt :)

Efter skolan inhandlade jag ett litet "block" eller vad man nu ska kalla det med plastfickor i så jag får lite ordning på alla miljoner papper jag har för varje ämne i skolan. Bättre med ordning än högar med papper hemma.

Idag kollade jag, Gabbe och Jakob på Aristocats. Jag tror att vi omedvetet har bildat ett "titta på gamla barnfilmers-klubb". Men roligt har vi och det är roligt att sitta och analysera filmerna.

"Alla snubbar vill ju vara katt" (godnatt)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha jasså? varför åker man till piteå? Måste nog vara jordens tråkigaste stad ;)

2010-10-01 @ 08:34:46
URL: http://josefinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback