Sovtajm

Ligger i sängen nu och väntar på tåget som ska komma och hämta mig. Sömntåget alltså ;)

David fick en till liten diss om sin sk. stad Söderhamn ;) Han sa att dom har 3D-bio och att han hade sett toystory 3.

-Men David, det heter inte bio, det kallas Teater, sa jag. Haha, oj vad vi skrattade!

Senare när vi skulle ta bussen till stan så var det en kille som hade druckit aldeles för mycket. Han var nästan medvetslös och hade ramlat och slagit i huvudet flera gånger. Polisen kom och körde honom till sjukhuset. Han var 14 år!! 94:a alltså. Vad har man för föräldrar som inte har någon koll alls?

Sen åkte jag och Gabbe hem från stan när vi lämnat David vid tåget. Då står killen som var med den fulla killen vid busshållsplatsen igen, med två killar. En av killarna låg på backen och kunde inte stå själv.. Lika gammal han med kan jag gissa.
Varför dricker man på en söndagkväll? Varför dricker man när man är 14?! Stört!

Aja, polisen kom igen i alla fall, så det ordnade upp sig.

Nu visslar konduktören och ropar att tåget ska åka, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback