Racerbilsförare

Idag övningskörde jag till ica och tillbaks. Jag tror jag tog det på en minut max! Jag körde och körde, växlade och kopplade.

Det var snarare så att mamma visste inte att bilen laddade ur om man lämnade radion kvar i den, så den startade inte alls. Det måste ha sett lite roligt ut att vi gick ut till garaget, satte oss i bilen och gick hem igen. Haha!

Nej nu ska jag gå till lata Gabriella som är så lat att hon inte orkar gå hit upp, det är ju så långt. Undrar hur många gånger hon har varit hemma hos mig i år, tre fyra gånger kanske? ;)

Bläää, jag orkar inte heller, gå till Gabbe alltså, men jag måste ju vara schysst mot 93:an David som är och hälsar på. Jag var "barnvakt" åt honom igår när Gabbe jobbade. Han kan ju inte vara själv, han är ju 93:a ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback