Host host

Jag är fortfarande sjuk. Vaknade upp i tisdags och hade ont i halsen och hostade.. inte kul. Det sitter i sig, har druckit ingefärsthe i två dagar nu, visst det hjälper lite, men inte tillräckligt. På söndag ska jag sjunga en låt solo, "Sverige" av Kent. Så det är bara att hoppas på att jag är frisk, annars kommer det inte låta bra.

Över till det positiva! Studentkryssningen är bokad!! Det ska bli jätteroligt att få åka iväg med alla från Gävle, se upp, för nu kommer partyeliten. Eller, vi åker i mars, men det går fort.
Mer roliga saker som har hänt idag..
Jag och Gabbe bestämde oss för att imorgon så ska vi boka halkkörningen. Ett steg närmare uppkörning alltså! Det ska bli härligt att få det gjort, hoppas det är lika roligt som alla säger :)

En till grej. Imorgon ska jag, Gabbe och Kim på bio. Kim kommer med tåget från huvudstaden runt 8 och bion börjar 45 minuter senare, så vi får hoppas på att hans tåg inte är försenat. Fast han vet inte om att vi ska på bio än, kanske borde berätta det.. ;) Vi ska se "Tusen gånger starkare". Konstigt nog har den premiär imorgon, den hade premiär i Stockholm för en månad sen tror jag. Men det positiva med det är att det bara kostar 60 kr att se den!

Nu ska jag hosta mig till sömns och hoppas på friskare tider, eller kanske gyllene tider, jag vet inte. Övertrött kallas det ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback