Händelserik dag

Dagen som började dåligt har vänt i alla fall! :) Fast på olika sätt. Den har blivit bättre och sämre. Jag är inte lika grinig, men på andra plan har det gått utför. Inget som handlar om mig, nu är jag lite kryptisk. Fattar inte att man kan vara så respektlös som vissa.

Sitter hemma hos Gabriella nu och dricker chai-the, gott men starkt ;)

Imorgon börjar Desperate housewives !! Det ska bli kul :) Haha, jag vet att det kanske låter konstigt att jag tycker att det är bra, men det är riktigt kul :)

Jahapp, idétorka just nu, blir ett till ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hejsan! Om du pratar om mig så stämmer det! Jag är respektlös och har inga vänner alls kvar. Det är förståelig. Jag hoppas innerst inne att Viktoria kommer att vilja ta tillbaka mig.



Hejdå :)

2010-10-04 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

klart du vill! du vet ju att de är din förlust.

Hejdå :)

2010-10-05 @ 23:48:41
Postat av: lovisa

fin header:)

2010-10-06 @ 13:57:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: bex.

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !

ställ en fråga vet ja c:

2010-10-06 @ 23:01:12
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback