Grattis Gabriella!

Var på middag/fest hemma hos Gabbe igår, hon fyller 18 idag!! Det var jättekul, spel, singstar och god mat med härligt folk. Kunde inte bli bättre! :) Sen åkte vi in till stan och Gabbe skulle få gå på krogen för första gången. Vi fick stå och vänta i en kvart tills klockan var 12, men det var lugnt. Sen festades det loss, öl och cider hit och dit. Riktigt roligt hade jag! Och det hade nog Gabbe också! :)

Jag var ut i fredags också med många från klassen. Tyvärr så klarade inte Frida av förfesten utan låg hemma och sov efter idkande av vommitage (hon spydde). Riktigt orutinerat Frida! ;)

Jag har sagt det väldigt många gånger nu, men:





Jag gjorde även ett kort (som blev i stil med Elins kort)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback