Chill!

Sitter med Ullis och Gabbe nu på mingel och bar och chilar lite. Senare ska jag till olofsgården.

Mamma tyckte att jag var smart och använde hjärnan för en gångs skull. Jag skulle ju egentligen gå ut ikväll, men jag känner att jag inte orkar. Jag ska upp tidigt imorgon eftersom tåget går på morgonen och sen måste jag spara pengar också. Det är dyrt att ta stundenten! Bara stundentkryssningen går på ca 1000kr. Sen är det fester hit och dit som jag måste spara till. Men det ska bli roligt! :)

Nästa vecka komer Saw 7 ut på bio i 3D! Självklart ska jag gå! Förstå vad häftigt och äckligt när saker kommer ut ur bioduken och när det "plockas upp" folk ur biografen.  Ska ses!

Nej, nu blir det inget vettigt pratat med sällskapet, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback