Booom!

Kollade chatten på Facebook, 103 personer inloggade, tänk om alla får för sig att skriva till mig, alla på samma gång. Jag skulle få panik och sen skulle nog webbläsaren krasha totalt, booom! Haha, får prova det någon gång. Det kanske är det som kallas för internetmobbning.


Ska ut imorgon för första gången sen i somras. Utanför dörren har jag varit, men inte ut på krogen. Så det blir nog Slick vi ska ut på, sen på fredagen blir det upp tidigt och ta tåget till Ludvika :)

Försöker återställa min Iphone som har totalkrashat, booom. Många "booom" idag känner jag. Men det tar ju sån jäkla tid, Apple kan ju vara lite sega. Efter att jag har fixat den blir det sängen om jag ska orka med morgondagen.

Adíos (Som jag alltid skrev innan i slutet på alla inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback