Tisdagsplugg som vanligt

Sitter på biblioteket nu och pluggar, fysik, matte, kemi, engelska, svenska, teu1, teu2, provvecka... GaaaH!?! Aja, men sen är det jullov, det kan jag verkligen behöva! Samla krafter och dricka glögg! :)

Mamma tjatar på mig att jag ska önska mig något i julklapp, men jag kommer inte på något, känner inget behov av att få något heller. Ser fram mot att umgås med alla i jul, men inte som när man var liten när man längtade efter julklapparna. Får se om man får något filurigt då. Jo två saker har jag önskat mig, tid och ett körkort, men det får jag nog inte.. ;)

Vad har du önskat dig i julklapp?

Kommentarer
Postat av: mamman

Ska jag klippa och klistra ett körkort kanske :)

2010-11-30 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback