Godnatt för mig

Jag ska sova nu, tror att jag ska lyssna på någon ljudbok, finns bra såna att låna på biblioteket över internet! Nice! Någon som kan rekommendera någon bra bok? :)

Hoppas morgondagen blir bättre, för den här har varit ganska så usel. Snöar gör det också, massor. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp imorgon och det är snökaos som 1998. Det blir att ta fram kängorna imorgon..

Jag har bokat halkkörningen nu. Men jag och Gabbe har ett litet problem.. inte så litet heller. Vi ska köra en bit utanför Söderhamn, en bra bit bort alltså. Det är på en skoldag mitt i veckan och vi åker inte med minibussen dit. Skulle vi ha åkt med den så fanns det inte tid förens i slutet av januari. Nu ska vi åka i mitten av december. Får se hur de löser sig, åker vi med tåg så måste vi nog ta ett tåg runt 6 för vi ska börja köra klockan 8. Blä!

Nej, dålig energi flödar ut på min blogg, inte bra. Läs imorgon, klockan 11 blir det DAGENS BLOGG!!

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :D



Va kul att du ville vara med i Dagens blogg! Vinnaren kommer upp kl 10! Samtidigt kommer en ny chans upp att kunna bli morgondagens blogg :))



Kramar :D

2010-11-16 @ 07:59:37
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback