PUH!

Äntligen är alla uppgifter klara, bara att hoppas på att Mailen inte kronglar!

Imorgon är det måndag, det är inte så kul. Speciellt inte när vi har projektredovisning och idrott ute. Men jag får ta mig igenom det ändå. Nästa år har vi ingen idrott, det ska bli skönt, jag skulle kunna cykla till skolan en gång i veckan istället för att  ha idrott, det är bara krongligt. Man måste släpa med sig idrottskläder, byta om, komma försent... ja ni fattar! Men nästa år blir det inget!:)

Nu borde jag sova, en ny dag imorgon som moster nyss skrev på Facebook.

Sov gott alla! :)

Godnatt!

Ps. bjuder på en lite halvmisslyckad bild på lillhunden :) Ds.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nemen, det lät inte helt fel du ;) Åska&blixt lät däremot inte så kul. Hoppas du får lika stårlande väder som jag har idag :D

2010-05-31 @ 08:54:41
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

ooj, glömde svara!



Jodå, jag har haft en jätte bra helg :) hur har din varit?

2010-05-31 @ 08:55:04
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback