Plugg plugg

Var nyss hos Gabriella och kollade på dh med henne och Emil. Det börjar bli riktigt spännande! Väntar på en spektakulär säsongsavslutning :)

Nu ska jag plugga lite mer, skrev på twitter för några timmar sen att jag nog ska försöka att äta upp min kemi B bok, så slipper jag kanske göra boken imorgon. Antingen för att jag inte kan gå till skolan, eller så tycker läraren synd om mig. Man kan ju få ha lite rolig fatasi i alla fall! :)

Idag fyller Ulrika 18 år, Grattis!!! :D Ullis har jag känt enda sen vi var pytte pyttesmå, vi gick på dagis tillsammans. Så stort grattis till henne :D

Nu ska jag plugga vidare, om organisk kemi, kolväten, isotoper och allt vad det heter, usch, fy och blä. Men man måste ju, vad gör man inte för samhällets skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback