Härlig dag!

Idag har det varit strålande solsken nästan hela dagen, det blev lite mulet nu på kvällningen, men det kan jag tåla :)

Började dagen medett prov, vet inte riktigt hur det gick, men det löser sig nog. Sen åkte jag hem med Gabbe och Carro, så låg vi i solen någon timme. Sen åkte jag till "arbetsmarknadsenheten" (puh, långt ord?!) och sökte jobb igen. Jag var där igår också, men då fick jag inget jobb. Idag fick jag däremot det, ska jobba på ön i Hedesunda i två veckor i sommar. Det är tur att det finns fritidskort :)

Det är ganska sjukt, men det är 16 grader varmt ute nu, halv tolv på kvällen, i Maj, det var lite konstig, men härligt. Det betyder att sommaren snart är här :)

Nu ska jag kolla lite film, sen har jag en lång, härlig, ledig dag imorgon att njuta av!

Godnatt, dröm läskiga drömmar :)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ;) du kommer att stormtrivas i Hedesunda! Det är jag sååå säker på! haha

2010-05-21 @ 12:33:51
Postat av: Jocke

Japp, det är klart ;P

2010-05-23 @ 01:56:41
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback