Äntligen är provveckan slut!

Jag vill va' fri som en fågel, fri som en fågel...

Det känns ganska befriande att provveckan är över! Matteprovet vill jag inte prata om.. Men det fixar sig :)

Mamma och lillebror var lediga idag, så jag lämnade nyckeln hemma. Klantigt gjort! dom hade åkt till stan när jag kom hem. Det var bara att traska vidare till mormor och morfar för att hämta nyckel = extra vardagsmotion :) tror jag ska börja glömma nyckeln oftare ;)

Ska cykla iväg nu till Carro och Gabbe, historiapluggning på G!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: haha samma här. Men ibland är det rätt rolig och plugga till exempel som musik, bild eller nåt liknade! :D

2010-05-25 @ 20:27:44
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback