Ännu mer plugg!

Imorgon har jag prov i Matte D! Matte är inte precis mitt favoritämne, men det är samma sak här, vad gör man inte för samhället.. pluggar häcken av sig för att tjäna lite pengar och betala skatt. Haha!

Jag hade biologiprov idag. Det gick sådär, hade kunnat prestera bättre, men nu blev det som det blev. Jag kan ju alltid göra kursprov sen om jag inte bli nöjd, vi läser det i trean också. Sen hade jag engelska B np prov också. Speaking om values, inte roligaste provet, men det funkade.. Nu ska jag sluta vara så bitter, för nu är det måndagsmyyyys. Ska springa iväg snart och sjunga med kören, ska bli skönt :)

Ellenpellen, hur tänkte du när du satte repetitionen på fredagen när jag slutar skolan? Då ska man ju på avslutningsfester till dom som tar studenten och fira hela natten lång.. Jag får prata med dig sen om vi inte kan ta det någon annan dag, om det är möjligt :)

Återkommer senare under pluggsessionen, när jag fyller hjärnan med cosinuskurvor och satser ;)

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: Jo visst tar det tid, men det är kul. Plugga är inte lika kul. :P

Fast det beror ju på vad man pluggar men det mesta plugget brukar vara tråkigt.

2010-05-24 @ 19:06:17
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback