Söndag

Var på krogen för första gången igår! Hade skitkul, Old saints kanske inte är det roligaste, men jag hade jättetrvligt med trevligt folk, kvällen avslutades på MAX där vi också drygade med Matilda som jobbar där :)

Jag kom hem för ungefär en timme sen, jag och Gabbe har varit i kyrkan och sjungit, det var roligt, men snacka om att det är kallt i kyrkan här, vi höll ju på att frysa ihjäl!

Imorgon är det skola igen, ny vecka, nya tag! Nu ska det pluggas! Fast jag vet hur det blir i slutändan, man sitter där dagen innan provveckan och pluggar tills man somnar. Men man kanske skulle börja plugga i tid istället, hmm, tåls att funderas på ;)

Nu ska jag nog poppa popcorn, så blir det någon bra film :)

Kommentarer
Postat av: svenka

Lycka till på proven Jocke!!! Hoppas vi ses i Hille på onsdag annars kanske vi kan fixa nåt i Bomhus under påsklovet, då är du välkommen, det vet du!

Ha de bäst!

2010-03-29 @ 00:44:37
Postat av: Jocke

Ja det är klart jag ska vara med på onsdag! :) Ja vi kan ju hitta på något på påsklovet också om det känns bra med tid och så :)

2010-03-29 @ 11:34:34
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback