Ojsan

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, dumma mig! Jag har haft fullt upp med gbgresan och provvecka hemma. Men nu blev det ett inlägg. Har laddat upp lite bilder nu som följer med från Gbg :) Alla finns på Facebook :)

Usch, ska in till skolan snart för att skriva prov, det är mindre kul! I alla fall om det handlar om Kemi B, ingen som vill skriva det åt mig?
Får hoppas på att det går bra!

Nu har jag skrivit ett CV, så jag får hoppas på att jag får sommarjobb när jag har lämnat in det, om jag har tur så gillar han det så får jag jobbet :)

Här kommer det lite bilder :)

Det här är muggen som jag och Frida tyckte var så snygg som vi fick kaffe i på tåget :)



En macka på tåget sitter aldrig fel :)



Här är min och Fridas lösning på problemet med att vi inte kunde ställa flaskorna i mugghållaren ;)



Denna trappa mötte oss när vi skulle till invigningen av GVF 10 :O



Här ser man Emelie och DIana i bakgrunden av vårat fina torn/vår raket som vi gjorde när vi hade tråkigt på middagen :)

Det kommer fler bilder, tar bara så lång tid att lägga upp dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback