Sommarlov!

Jag slår vad om att alla som har en blogg har skrivit att dom har fått sommarlov nu, så jag gör det också. Det ska bli så jäkla skönt! Sommarjobb i Hedesunda, fadder på konfirmandläger i Åre, resa med kören till Wien och bara slappa och njuta av solen och ledigheten!

Vi startade dagen med frukost i kvarnparken, med någon cider också ;) Det kommer bilder imorgon, hinner inte fixa det nu, för jag ska iväg och fira Mathilda som har tagit studenten, du hittar hennes blogg här http://matildajones.blogg.se/

Efter det ska jag träna inför morgandagens bernteater, det ska också bli kul. Sen åka hem och släppa ut hundarna. Efter det blir det en toppenkväll med nära och kära hemma hos Nattis :)

Ha det gött, skriver igen imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Okej, Så bra. :)

Jodå de tär bra här med, Vad gör dudå? :P



Tack..

2010-06-11 @ 21:41:31
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback