Packat och klart!

Nu är jag nästan nästan klar, väntar bara på några kläder som ligger i torktumlaren nu. Sen är jag färdig. På bussen så ska jag äta lite rostbiffsmackor till lunch, Ullis kommer nog sno en rostbiffsskiva, så jag lägger på en extra. Jag ska se om jag kan ladda upp bilder när jag är i Åre, annars får jag försöka fixa det på något sätt ändå.

Ska upp tidigt imorgon, känns lite motigt, men jag kan ju sova på bussen.

Hoppas att ni har det bra här hemma, med fint väder och härlig sol! Jag ska i alla fall njuta av solen (om det blir någon).

Hej hopp, skidshop.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hoppas du får en fin vistelse :)



Sv: Hehe okej, hoppas du sov gott då ;) Jadu, jag ska alldeles strax till E-tuna med två tjejkompisar och shoppa lite :)



Ha de så bra! kramar :)

2010-06-17 @ 09:39:21
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback