Ojoj

Kom precis hem, gick upp sju imorse lagomt seg efter igår. Varför gick jag upp så tidigt då? Jo för jag har spelat barnteater, vi fick in ganska mycket pengar till kören, nice!

Igår var skitkul! Jag hade jättekul med alla trevliga kompisar, med god kladdkaka och sång. Det är alltid lika trevligt att fira sommarlovet!

Min kompis var på en annan fest igår, där hennes skor blev stulna. Han/hon/dom som tog skorna lämade inte ens några skor kvar, så hon hade fått gå barfota hem i regnet om inte hennes kompis hade ett par med sig. Skitkul att hon precis har fått dom av sin låtsaspappa som varit i USA, så är det någon som tar dom, köp egna för fan! Dom stod där av en anledning, för att dom tillhörde någon annan, inte för att du din klåfingriga ***** skulle ta dom.

Förlåt om jag aggrar lite, men jag blir så less på alla som inte kan skilja på sina egna saker och andras..

Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Haha jisses full fart på dig ju, Haha. :P



2010-06-12 @ 20:10:20
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback