NOOOO!!

Min största fasa har blivit sann! Jag vet inte om jag klarar av det här.. Hur ska jag kunna leva såhär?! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag lägger mig nog ner här och grinar, livet känns så meningslöst nu.

Haha okej, kanske att ta i lite, men dom har sängt Subway i Gävle! Hur kan man göra så? Det kan ju knappast ha gått dåligt för dem. Det fanns två Subway i Gävle, kunde de inte ha kvar en då? Kommer att sakna min macka med grillat kycklingbröst och currydressing i honeyoat-bröd. Jag och Gabbe får nog ha en sorgedag när hon kommer hem, deppa och skära oss med min Iphone..


Håller på att lägga upp bilderna från midsommar nu :)

Kommentarer
Postat av: Pamela

Haha, jahopp då fick man inte chansen och smaka på deras macka. :P

2010-06-28 @ 16:46:13
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback