Mobilblogg Provar att mob...

Mobilblogg Provar att mobilblogga för första gången på länge. Jag har precis duschat och lagt mig i sängen så jag orkar verkligen inte sätta igång datorn. Det funkar lika bra med mobilen! Idag har jag städat från det att jag slutade jobba till ungefär klockan nio, så nu är rummet färdigstädat, det är skönt att ha det gjort :) På fredag åker jag till Göteborg, nice! Det är återträff för GVF (kolla inlägg från mars tror jag) , så vi ska gå på Liseberg och ha det trevligt. Jag längtar redan! Det ska bli roligt att träffa folket igen och åka karuseller! :) Nu ska jag sova, upp igen imorgon och ta hand om gamlingarna ;) sov gott, så lovar jag att skriva om något mer intressant imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback