Sommarkväll

Jag hade inget att göra efter jobbet, så jag smsade Frida och Elin, frågade om dom skulle ner på stan till sommarkväll. Frida fick jag inget svar av (hon har aldrig mobilen med sig, även fast hon är hemma :P) och Elin skulle dela ut rosor på stan med SSU. Så jag följde med Elin ner och hjälpte till att dela ut, det var en rolig impulsgrej! Men det var inte så bra drag nere på stan, så vi åkte hem, tur att Elin har körkort så hon kunde köra mig hem :)

Jag var hos Elaine ute på Iggön i torsdags förra veckan, vi åt mat i solnedgången, riktigt sommarmys. Jag tog lite härliga bilder då, här kommer några, oredigerade som nästan alla andra bilder :)


Så, förlåt för alla soliga bilder, nu ska jag sova, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback