Hel-helg!

Har haft en helt underbart rolig helg! Började i Fredags med fest för Linda på söderhjielmska (stavning?). Jag blev lite drucken, men klarade det bra, inget illamående. Jag hade bara roligt och fick skjuts hem av Johan och Anton, härligt att slippa ta den sega bussen!

Igår hade vi förfest vid Hillesjön med boomboxen och gubbarna som tältade. Gubbarna skrattade åt oss när vi satt där på bryggan och drack ;) Lite senare skulle jag resa mig upp, men Frida var i farten och puttade i mig, med kläderna på! Det var tur för henne att det bara var en kilometer att gå, för det var inte speciellt varmt!

Idag ringde Mathilda och frågade om jag skulle följa med upp till stugan, så jag följde med. Första gången jag åker med henne, det gick bra.  Väl uppe provade vi att åka ring efter båten med den nya motorn, fort gick det! Jag lyckades välta ringen för Millan också, så hon ramlade i vattnet, haha vad roligt det såg ut! Jag kollade bort i någon sekund, sen när jag kollade tillbaks sa det plask!

Nu fortsätter kvällen, riktigt varmt och härligt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback