Hard work work..

Jag jobbar på jag, egentligen är det inte så jobbigt, men man blir trött av att vara igång hela tiden. Jag beundrar dem som jobbar på Hilleborg, man måste verkligen ha många bollar i luften samtidigt. Men jag kan inte tänka mig ett roligare sommarjobb! Jag hör fortfarande störtsköna kommentarer var femte minut och eftesom jag har mitt hår som jag har det blir jag nu kallad för "luggen" av vissa. Riktigt roligt har jag!

I helgen var jag som sagt i Göteborg, väldigt roligt hade jag. Jag hade kameran med mig, men jag hann inte knäppa så många bilder, jag hade så kul så tiden bara rann iväg. Men här kommer några av de bilder jag knäppte:



Jag kände att jag inte orkade vara "jocke-noga" när jag knäppte korten, jag var ledig kan man säga ;) Nu måste jag sova, ska upp till jobbet igen imorgon :)


Kommentarer
Postat av: En bögs livs

TACK för ditt stöd! <3

2010-07-06 @ 23:21:25
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback