Det fanns inte så mycket att skriva om ig...

Det fanns inte så mycket att skriva om igår, tågresan gick bra, läste ganska mycket. Kom fram sent, gick till vandrarhemmet med Karin, Jocke och Fredrik. Idag har det däremot hänt mer! Vi begav oss till fots till Liseberg dit vi hittade rätt så bra, Karin hittade lisebergstornet, men det var Ullevis lampor. Utanför Liseberg träffade vi alla andra GVF:are i den gassande solen, har nog aldrig varit med om att det har varit så varmt i Sverige! På Liseberg hade vi skitkul, eller jag i alla fall! Jag åkte nog allt, eller allt åkvärt, inte tornen, för det kändes inte värt att köa för. Jag, Jocke, Fredrik, Karin och viktoria fick gå Gasten ensamma, skitläskigt!! Vi var bara fem och jag gick sist, jag som är mörkrädd och allt ;) Karin flög bakåt när spökena drog förbi, och dom följde efter mig och slurpade mig i öronen och pickade på mig, läskigt!! Det tog aldrig slut heller! Det slutade med att vi sprang ut sista biten! Ute i värmen körde vi på flumride för att bli blöta i värmen, det behövdes! Nu är jag på vandrarhemmet efter en toppendag med 12 timmar på Liseberg med härligt folk! Jag säger godnatt nu, för ögonen går i kors;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback