Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nu?

Okej, lite för lång rubrik, men men ;)

Var nyss med mamma till nynäshallen och hämtade lillebror. Ni skulle ha sett vår bil som stod ute inatt! Den syntes knappt bakom all snö. Vi höll nog på i 10 minuter för att få fram den. Mamma fick skotta fram en gång till dörren åt mig, haha!

Vad ska jag göra idag då? Jag vet inte, rummet borde städas, akvariumet ser ut som någon utomjordisk regnskog mystiskt lik regnskogen i Avatar. Jag funderar starkt på att installera Photoshop på nya datorn och föra över massor med kort från den andra. Vi får se vad jag hittar på, det kanske blir nått kul.

Jag och Frida ska kanske bege oss ut till Elaine för sleepover med film, hon är ensam hemma tre dagar, dit det inte går några bussar, stackars henne :(

Ja, ni får veta vad som hände ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback