Snö..

Jag börjar bli lite trött på den här snön, men det hör ju i och för sig till vintern, men någon måtta får det vara! Det tar ju aldrig slut.

Seg dag i skolan idag, gick från 08.30 till 16.30 med två tretimmarslektioner och en mattelektion. Efter skolan blev det mys på nya caféet i stan med Elin, Simon och Nattis. Sen kom jag hem och åt massor med wokade grönsaker, skitgott!

Pappa och lillebror är borta på något gymnasium där Jesper kanske ska börja, så det är ganska lugnt här och inga stinkande hockeykläder i hallen.

Jag har bestämt mig för att jag ska försöka få med lite bilder här i bloggen, men jag glömmer alltid att ta med mig kameran, så nu får ni nöja er med två bilder som jag tog en dag på jullovet nere på åkrarna i närheten av där jag bor. Den ena är bara en landskapsbild och den andra är på min lilla hund Sally :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback