Iggön!

Nu beger jag mig till Iggön för att hälsa på Elaine, det ska bli kul! :)

Frida, Emelie och Matilda följer också med, dom är i stan och köper mat och handlar, sen åker vi dit. Vi ska kolla på massor av filmer, ha mysigt och äta godis ;) Det är givet att det blir läsk och chips!

Idag gick jag till Mormor och Morfar med hundarna och hälsade på, Anya och Sally, som dom heter, blir aldeles tokiga! Dom springer runt i hela huset, knölar ihop mattor, ylar och springer ett varv till. Dom blir så glad så dom vet inte vad dom ska göra. Sen vill dom ha kakor, så Anya hoppar upp i Morfars knä för att få kaka först. Man måste leta efter tokigare hundar, men söta är dom! :)

Anya gjorde en rolig grej mot mamma igår. Hon låg bredvid Mamma i fotöljen och Mamma kliade henne på magen, så slutade hon klia henne, då kollade Anya upp ilsket på mamma och morrade. Så mamma började klia henne igen, då blev hon nöjd och la sig ner igen. Haha, hon är så knäpp!

Nu tar det lite lång tid för Frida och co. att bli klar tycker jag! Jag är jättesugen på kinamat, så nu får dom komma!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback