Söndag = Vilodag

Igår var jag på fest mittemot polhem. Jag hade rätt så kul, men det hade kunna varit lite roligare. Dom spelade ganska mycket skitmusik, men annars var det trevligt :) Jag och Sanna åkte hem tidigare än Gabbe och dom andra, för vi orkade inte vara kvar. På vägen hem hade vi skitkul åt Dennis pappa som var lite full när han klev på bussen. Han hade en öppnad ölflaska i bröstfickan, så tappade han busskortet. När han skulle böja sig efter det så rann ölen ut och han garvade åt sig själv hela vägen hem. Vi skrattade däremot ÅT honom :D Pappa frågade idag om jag var bakis, men det är svårt att bli bakfull på vatten, tror jag i alla fall :)

Idag har jag inte gjort sepciellt mycket. Mamma väckte mig vid 12-tiden, sen hälsade jag på hos gabbe, vi åkt etill triangeln och sen tillbaka. Så kollade vi på "De tre vännerna och Jerry". Haha det är så jäkla bra :D

Jag tror jag ska kolla lite på film nu, men jag är så trött att ögonen går i kors på mig. Men jag kan ju inte lägga mig runt 7 en söndagskväll ;)

Aja, höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback