Historia

Sitter och lyssnar på Fridas dagbok som hon skrev när hon blev utelåst på Matten, ganska roligt faktiskt, hon är ju lite störd. Greta tycker att hon är tråkig, men det är hon inte egentligen :) Elin sitter tyst och gör det hon ska, man kanske skulle prova det någon gång ;)

Hoppas jag får min hundralapp av Alexandra sen när vi slutar skolan, så jag har lite mer pengar sen när jag åker på lördag.

Nu ska ni få träffa Greta, som ska få gästblogga här :D


Hej, mitt namn är Greta.
Jag är en gästbloggare av mycket hög rank
Frida och Jocke har ett inbördeskrig om fridas pennfack
Jocke är grön på kinden, det syns inte så mycket längre. Det är Fridas fel.
Ikväll ska jag sova i en aula för att det är så.
Nu ska jag återgå till att inte göra något vettigt, jag ska sjunga en sång för frida, jag ska sjunga jag hade en gång en båt..
Hej Då


Så då har jag haft min första Gästbloggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback