Lite off!

Just nu är jag lite off, har provvecka. Den började idag och som jag skrev på facebook så vill jag gärna bli kidnappad eller uppäten av en grävling eller något. Kemiprovet gick inte bra, får hoppas på att fysikprovet imorgon går bättre!

Var på Mingel & Bar efter skolan idag och drack en kopp kaffe med några klasskompisar, tror ni inte att Wictoria vinner först 500kr på Jack Vegas och sen 1000kr!?
Tänk om man fick dom pengarna, så jag kunde spara dom till vettiga grejer i vår. Är ganska black för resten av månaden, tur att det är provvecka så man måste plugga. Fast jag ogillar starkt den här provveckan!

Jag ska åka iväg och klippa mig snart, undrar hur jag ska göra. Mamma vill att jag ska klippa mig kort, men det känns lite motvilligt.. Vissa säger att jag ska klippa kort medans andra tycker att jag ska ha långt hår.. men det visar sig hur det blir.

Urtunningssax, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback