Dag 4: Min favoritmat

Ja, nu är det dags för ett till inlägg!

Det finns många goda maträtter, men det finns en som slår allt! Det är Tacos! Man kan äta det på så många olika vis. Jag har ätit med köttfärs, kyckling och fisk, allt var gott. Man kan blanda dom bästa grönsakerna med god köttfärs och het salsa, mums! Dessutom kan man ju äta den på hur många olika sätt som helst! Alla äter den på olika sätt, med olika personliga toucher. Stor tumme upp helt enkelt!

Jag skulle kunna äta Tacos varje dag, jag skulle nog aldrig tröttna, man kan blanda alla möjliga saker i Tacos och alltid komma på nya blandningar. Nu låter jag som värsta Taco-vetaren, men det är jag inte ;) Men bra är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback