Sista dagen på sommarlovet! Den spenderad...

Sista dagen på sommarlovet! Den spenderades på stan med Gabriella och Linda. Först satt vi på waynes ett tag, senare på pazzo. Sen fick vi för oss att gå på bio, grown ups blev det. En rolig film som hade både budskap och sjuk humor. Härligt! Det känns tråkigt nu att sommarlovet är slut. Jag blir alltid lite smådeppig när jag blir påmind om att det blir mörkare och mörkare. Men sen vänder det vid jul :) Nu ska jag och Gabbe kolla på film och njuta av dom sista timmarna som återstår av sommarlovet 2010, misstolka inte det där fel ;) Jag hoppas att ni har haft ett bra sommarlov, med härliga fester, resor och allt vad ni nu har gjort! Jag har i alla fall haft en riktigt bra sommarlov, med många nya underbara vänner och fina stunder med redan underbara vänner. Sommaren 2010 må vara slut, men minnena finns kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback