Puuh!

Det har hänt mycket de senaste dagarna, men inget negativt i alla fall! Jag har virrat runt i skolan, varti på kickoff med SSU och igår var det lyskväll i stugan. Jättemysigt, men jag blev trött fort eftersom jag varit uppe så sent på kickoff:en. Men sånt får man tåla :)

Idag har vi rivit ut allt ur SSUs lokal, på tisdag är det invigning för vårt nya valcenter. Så om du inte har något att göra på tisdag så kom dit runt 16.00. För er som inte vet var det är så är det självklart i Gävle, i folkets hus bakom polishuset. Man kan ställa sig på sidan av huset så träffar man säkert någon som ska in :)

Det blev inte så många inlägg om "veckans tema", men det ska det bli ändring på, så fort vi får våra nya skoldatorer så kan jag skriva på raster mm. Nu är det lite svårt eftersom jag inte har lätt tillgång till internet i skolan. Så det kommer att bli mer.


Nu vill jar ha förslag till nästa veckas tema, alltså det som ska gälla från imorgon. Jag bestämmer mig imorgon, så ni har hela kvällen och natten på er att skicka in förslag.

Vad vill du att jag ska ha för tema på bloggen från och med imorgon?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag bor på lidingö :)

2010-08-29 @ 21:26:00
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Uniica!

Jaha vad kul :)

Hur gammal va hon? ;)

2010-08-30 @ 15:36:49
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback